Správa nemovitostí
Zajišťujeme správu a údržbu nemovitostí, bytů a domů, včetně vedení účetnictví. Našimi klienty jsou vlastníci nemovitostí z řad fyzických i právnických osob, a to zejména společenství vlastníků, bytová družstva vlastníků a nově vzniklá stavební bytová družstva.
S rozvojem privatizace bytového fondu a po zkušenostech mnoha vlastníků, že zajistit si správu vlastními silami není tak jednoduché, roste zájem o kvalitní a profesionální servis, a ten my Vám nabízíme.
Nabízíme ekonomickou a technickou správu včetně vedení účetnictví
- Účetnictví pro společenství vlastníků vedeme podvojné, v účetním programu POHODA.
- Platby na dlouhodobou zálohu, krátkodobou zálohu (služby) evidujeme a předepisujeme měsíčně.
- Využíváme program SSB2000 – software pro správu bytů společnosti STARLIT.
- Vyúčtování plnění poskytovaných s užíváním a vlastnictvím bytů provádíme vždy ročně, a to nejpozději do 30.4. následujícího roku. Při změně vlastnictví v průběhu roku, vyúčtování rozdělujeme.
- Součástí vyúčtování je přehled zůstatku dlouhodobé zálohy na jednotlivého vlastníka včetně čerpání.
- Účetní závěrku (rozvaha, výsledovka a příloha k účetní závěrce, četné prohlášení či daňové přiznání) vkládáme do sbírky listin příslušného krajského soudu.
- Všichni naši klienti (SVJ, BD a pod.) mají vždy samostatný bankovní účet na své IČ.
- Vedeme mzdovou agendu včetně vyúčtování a podání daně ze závislé činnosti či srážkovou daň.
- Máme sjednáno rámcové pojištění budov u pojišťovny Generali Česká Pojišťovna a.s. a tím i výhodné pojištění majetku a odpovědnosti pro naše klienty včetně bonusů a benefitů.
- Smluvně zajišťujeme dodávky všech energií.
- Drobné údržbářské práce zajišťujeme smluvně (dodavatelsky); provádíme návrh plánu oprav.
- Zajišťujeme povinné revize, servisy a kontroly;
- Zajišťujeme a organizujeme výběrová řízení na modernizace a rekonstrukce, včetně zajištění dotačních programů a úvěrů (financování);
- Zajišťujeme havarijní službu (vodo, topo, plyn, elektro).
- Zajišťujeme dodavatelsky úklid společných prostor.
- Zajišťujeme zápisy změn ve Veřejném rejstříku společenství vlastníků vedeném Krajským soudem v Brně.
- Zajišťujeme a organizujeme shromáždění vlastníků, domovní schůze.
- Pro konání shromáždění vlastníků nabízíme možnost využít zrekonstruovanou školicí místnost v budově alfa2, Otakarova 1253, Uherské Hradiště.
- Pro bytová družstva nabízíme webový prostor pro internetové stránky družstev. Příklady webových stránek: bytové družstvo DEVÍTKA UH, bytové družstvo SÝPKA nebo bytové družstvo VESNA. Tuto službu nabízíme včetně tvorby stránek a údržby webů.
- Zajišťujeme právní služby prostřednictvím smluvně zajištěné právní advokátní kanceláře.
Vedení účetnictví
- Účetní evidence;
- Zpracování dat pro vedení podvojného účetnictví;
- Účetní deník, hlavní kniha, kniha analytické evidence;
- Poskytování informací o hospodaření;
- Zpracování roční závěrky včetně rozvahy, výsledovky;
- Vyhotovení řádného daňového přiznání;
- Mzdová agenda.
Ekonomická správa
Ekonomická správa zahrnuje vedení účetnictví a další agendy mezi něž patří:
- Předpis a evidence veškerých plateb;
- Kontrola veškerých plateb;
- Kontrola úhrad veškerých závazků;
- Vyhotovení měsíčních přehledů veškerých plateb „cash-flow“;
- Vyhotovení přehledu hospodaření za dané období (nejčastěji za kalendářní rok);
- Provedení vyúčtování krátkodobé zálohy a služeb – plnění poskytovaných s užíváním jednotek v souladu s platnou právní úpravou;
- Provedení zúčtování dlouhodobé zálohy na opravy a údržbu domu a ostatních fondů;
- Zajištění shromáždění vlastníků pro schválení hospodaření za uplynulý rok;
- Účast na shromážděních a domovních schůzích, týkajících se správy a provozu domu;
- Zajištění pozvánek, prezenční listiny, zápisu apod.;
- Zajištění a provedení návrhu změn stanov včetně konečného znění;
- Zajištění a provedení veškerých úkonů souvisejících se změnami ve veřejném rejstříku v souladu s platnou právní úpravou; např. změna statutárního orgánu, změna stanov, uveřejnění řádné roční závěrky a pod.
Technická správa
- Zajištění a kontrola veškerých revizí;
- Zajištění provozu výtahů včetně revizí a předepsaných kontrol;
- Zajištění provozu vzduchotechniky včetně revizí a předepsaných kontrol;
- Zajištění provozu společného televizního a rozhlasového příjmu včetně modernizací a oprav;
- Zajištění údržby, oprav a rekonstrukcí.
- Zajištění havarijních služeb;
- Zajištění a provádění výběrových řízení při opravách a rekonstrukcích domu;
- Předávání a přebírání sjednaného díla;
- Zastupování před úřady státní správy a samosprávy;
- Zajištění výhodného pojištění domu;
- Hlášení pojistných událostí a uplatňování pojistného plnění;
- Zajištění právní agendy.