Správa nemovitostí

Zajišťujeme správu a údržbu nemovitostí, bytů a domů, včetně vedení účetnictví. Našimi klienty jsou vlastníci nemovitostí z řad fyzických i právnických osob, a to zejména společenství vlastníků, bytová družstva vlastníků a nově vzniklá stavební bytová družstva.

S rozvojem privatizace bytového fondu a po zkušenostech mnoha vlastníků, že zajistit si správu vlastními silami není tak jednoduché, roste zájem o kvalitní a profesionální servis, a ten my Vám nabízíme.

Nabízíme ekonomickou a technickou správu včetně vedení účetnictví

  • Účetnictví pro společenství vlastníků vedeme podvojné, v účetním programu POHODA.
  • Platby na dlouhodobou zálohu, krátkodobou zálohu (služby) evidujeme a předepisujeme měsíčně.
  • Využíváme program SSB2000 – software pro správu bytů společnosti STARLIT.
  • Vyúčtování plnění poskytovaných s užíváním a vlastnictvím bytů provádíme vždy ročně, a to nejpozději do 30.4. následujícího roku. Při změně vlastnictví v průběhu roku, vyúčtování rozdělujeme.
  • Součástí vyúčtování je přehled zůstatku dlouhodobé zálohy na jednotlivého vlastníka včetně čerpání.
  • Účetní závěrku (rozvaha, výsledovka a příloha k účetní závěrce, četné prohlášení či daňové přiznání) vkládáme do sbírky listin příslušného krajského soudu.
  • Všichni naši klienti (SVJ, BD a pod.) mají vždy samostatný bankovní účet na své IČ.
  • Vedeme mzdovou agendu včetně vyúčtování a podání daně ze závislé činnosti či srážkovou daň.
  • Máme sjednáno rámcové pojištění budov u pojišťovny Generali Česká Pojišťovna a.s. a tím i výhodné pojištění majetku a odpovědnosti pro naše klienty včetně bonusů a benefitů.
  • Smluvně zajišťujeme dodávky všech energií.
  • Drobné údržbářské práce zajišťujeme smluvně (dodavatelsky); provádíme návrh plánu oprav.
  • Zajišťujeme povinné revize, servisy a kontroly;
  • Zajišťujeme a organizujeme výběrová řízení na modernizace a rekonstrukce, včetně zajištění dotačních programů a úvěrů (financování);
  • Zajišťujeme havarijní službu (vodo, topo, plyn, elektro).
  • Zajišťujeme dodavatelsky úklid společných prostor.
  • Zajišťujeme zápisy změn ve Veřejném rejstříku společenství vlastníků vedeném Krajským soudem v Brně.
  • Zajišťujeme a organizujeme shromáždění vlastníků, domovní schůze.
  • Pro konání shromáždění vlastníků nabízíme možnost využít zrekonstruovanou školicí místnost v budově alfa2, Otakarova 1253, Uherské Hradiště.
  • Pro bytová družstva nabízíme webový prostor pro internetové stránky družstev (příklady: DEVÍTKA UH, SBD SÝPKA Polešovice), včetně tvorby stránek a údržby webu.
  • Zajišťujeme právní služby prostřednictvím smluvně zajištěné právní advokátní kanceláře.

Vedení účetnictví

  • Účetní evidence;
  • Zpracování dat pro vedení podvojného účetnictví;
  • Účetní deník, hlavní kniha, kniha analytické evidence;
  • Poskytování informací o hospodaření;
  • Zpracování roční závěrky včetně rozvahy, výsledovky;
  • Vyhotovení řádného daňového přiznání;
  • Mzdová agenda.

Ekonomická správa

Ekonomická správa zahrnuje vedení účetnictví a další agendy mezi něž patří:

  • Předpis a evidence veškerých plateb;
  • Kontrola veškerých plateb;
  • Kontrola úhrad veškerých závazků;
  • Vyhotovení měsíčních přehledů veškerých plateb „cash-flow“;
  • Vyhotovení přehledu hospodaření za dané období (nejčastěji za kalendářní rok);
  • Provedení vyúčtování krátkodobé zálohy a služeb – plnění poskytovaných s užíváním jednotek v souladu s platnou právní úpravou;
  • Provedení zúčtování dlouhodobé zálohy na opravy a údržbu domu a ostatních fondů;
  • Zajištění shromáždění vlastníků pro schválení hospodaření za uplynulý rok;
  • Účast na shromážděních a domovních schůzích, týkajících se správy a provozu domu;
  • Zajištění pozvánek, prezenční listiny, zápisu apod.;
  • Zajištění a provedení návrhu změn stanov včetně konečného znění;
  • Zajištění a provedení veškerých úkonů souvisejících se změnami ve veřejném rejstříku v souladu s platnou právní úpravou; např. změna statutárního orgánu, změna stanov, uveřejnění řádné roční závěrky a pod.

Technická správa

  • Zajištění a kontrola veškerých revizí;
  • Zajištění provozu výtahů včetně revizí a předepsaných kontrol;
  • Zajištění provozu vzduchotechniky včetně revizí a předepsaných kontrol;
  • Zajištění provozu společného televizního a rozhlasového příjmu včetně modernizací a oprav;
  • Zajištění údržby, oprav a rekonstrukcí.
  • Zajištění havarijních služeb;
  • Zajištění a provádění výběrových řízení při opravách a rekonstrukcích domu;
  • Předávání a přebírání sjednaného díla;
  • Zastupování před úřady státní správy a samosprávy;
  • Zajištění výhodného pojištění domu;
  • Hlášení pojistných událostí a uplatňování pojistného plnění;
  • Zajištění právní agendy.